Galiciana-BDG ten xa a accesibles para toda a cidadanía 122.115 novas imaxes resultado do proceso de dixitalización, impulsado pola Consellería de Cultura, Educación e Universidade, que tivo lugar durante os últimos meses do ano 2020 e primeiros do 2021. Nesta ocasión, escolléronse para dixitalizar 229 títulos de publicacións periódicas, monografías e folletos, carteis e postais.
Polo que respecta ás publicacións periódicas, dixitalizáronse 12 títulos en total, 6 deles ofrécense por primeira vez en Galiciana-BDG, mentres que os outros 6 completan con novos números, títulos que xa estaban presentes no noso repositorio.
Entre as cabeceiras de prensa histórica que se dixitalizaron neste novo proxecto destacan títulos como Arquivos do Seminario de Estudos Galegos, portavoz desta importante institución onde se publicaron os primeiros ensaios sobre Galicia en lingua galega. Procedentes da Biblioteca Pública de Lugo, dixitalizáronse exemplares das cabeceiras de prensa, Alborada, La Provincia, Vanguardia gallega e La voz de la verdad, publicadas todas elas na cidade de Lugo durante a primeira metade do século XX.
Neste novo proxecto de dixitalización tamén tivo cabida a mellora da calidade da imaxes xa existentes en Galiciana-BDG, como ocorreu coa cabeceira Galicia nueva, da que se  redixitalizaron os exemplares que conserva a Biblioteca Pública de Pontevedra. Esta publicación editouse en Vilagarcía de Arousa dende o ano 1907 ata o ano 1938, e durante algún tempo actuou como portavoz do movemento agrario e anticaciquil "Acción Gallega".
A cooperación con outras institucións da memoria que custodian patrimonio bibliográfico galego estivo presente na dixitalización que se realizou de 141 números do título Industria conservera, correspondentes ao rango cronolóxico que vai de 1934 a 1954. A colección completa desta publicación, que na actualizade sigue editando ANFACO-CECOPESCA, custódiase no Museo ANFACO da Industria Conserveira de Vigo. Esta revista é fundamental para o estudo do sector da conserva, que tanta importancia tivo para a historia da industria galega.
As monografías e folletos que se escolleron para dixitalizar proceden todos de orixinais conservados na Biblioteca de Galicia. Nesta ocasión dixitalizáronse 113 títulos, dos que 33 proceden do Fondo Abanca, incrementándose así os fondos accesibles do micrositio adicado a esta importante colección bibliográfica que xa está dispoñible en Galiciana. Destacan os 7 exemplares "post-incunables", libros impresos entre os anos 1501 e 1520, que manteñen as características propias dos impresos do período incunable.
Xa dentro da colección de patrimonio bibliográfico da Biblioteca de Galicia, escolléronse 52 títulos de monografías e folletos, dos que cabe destacar os impresos entre os anos 20 e 30 do pasado século, vinculados coas "Irmandades da Fala", como algúns exemplares das novelas curtas da colección "Lar". Outro título destacado é Historia de la provincia de Lugo, escrito por Manuel Amor Meilán e editado en sete volumes entre os anos 1918 e 1927. Outro grupo dentro da sección de monografías, constitúeno as primeiras guías turísticas de Galicia, editadas a principios do século XX e ilustradas con interesantes fotografías e belas ilustracións de artistas como Francisco Lloréns ou Lolita Díaz Baliño. Por último, e dentro tamén da sección de monografías, destacamos os 28 títulos procedentes do Fondo Chamoso Lamas, exemplares editados durante a Guerra civil española polo bando republicano.
Os materiais gráficos tamén foron obxecto de dixitalización neste proxecto. Concretamente, dixitalizáronse 23 carteis procedentes do Depósito Legal custodiado na Biblioteca Pública de Vigo "Juan Compañel" e 81 postais conservadas na Biblioteca Pública de Pontevedra. En canto aos carteis, destacan os que saíron do taller de M. Roel en Vigo. Esta imprenta facía traballos de gran calidade que atraían clientes doutros lugares de Galicia como Lugo, Marín, Pontevedra, Vilagarcía, etc. Algúns destes carteis son autoría do artista Rafael Pozo Collado, do que pouco sabemos, máis aló de que utilizaba o pseudónimo "Carpo" e que desenvolveu o seu labor artístico na cidade de Vigo. A cidade olívica é a protagonista da maioría destes carteis, representándose imaxes de festas tan populares como as do barrio de Bouzas ou as do barrio do Berbés.
A cidade de Vigo tamén protagoniza a maioría das imaxes representadas nas postais dixitalizadas neste último proxecto de dixitalización. Custodiadas na Biblioteca Pública de Pontevedra, a través destas postais pódese rememorar o aspecto que tiña a cidade de Vigo a principios do século XX. O forte desenvolvemento industrial que caracterizou a historia desta cidade, fai que algunhas zonas resulten case irrecoñecibles, converténdose así estas imaxes en importantes documentos históricos.

Galiciana-BDG tiene ya accesibles para toda la cidadanía 122.115 nuevas imágenes resultado del proceso de digitalización, impulsado por la Consellería de Cultura, Educación e Universidade, que tuvo lugar durante los últimos meses del año 2020 y los primeros del 2021. En esta ocasión, se escogieron para digitalizar 229 títulos de publicaciones periódicas, monografías y folletos, carteles y postales.

En lo que respecta a las publicaciones periódicas, se digitalizaron 12 títulos en total, 6 de elles se ofrecen por primera vez en Galiciana-BDG, mientras que los otros 6 completan con nuevos números, títulos que ya estaban presentes en nuestro repositorio.

Entre las cabeceras de prensa histórica que se digitalizaron en este nuevo proyecto destacan títulos como Arquivos do Seminario de Estudos Galegos, portavoz de esta importante institución donde se publicaron los primeros ensayos sobre Galicia en lengua gallega. Procedentes de la Biblioteca Pública de Lugo, se digitalizaron ejemplares de las cabeceras de prensa, Alborada, La Provincia, Vanguardia gallega y La voz de la verdad, publicadas todas ellas en la ciudad de Lugo durante la primera mitad del siglo XX.

En este nuevo proyecto de digitalización también tuvo cabida la mejora de la calidad da imágenes ya existentes en Galiciana-BDG, como ocurrió con la cabecera Galicia nueva, de la que se redigitalizaron los ejemplares que conserva la Biblioteca Pública de Pontevedra. Esta publicación se editó en Vilagarcía de Arousa desde el año 1907 hasta el año 1938, y durante algún tiempo actuó como portavoz del movimiento agrario y anticaciquil "Acción Gallega".

La cooperación con otras instituciones de la memoria que custodian patrimonio bibliográfico gallego estuvo presente en la digitalización que se realizó de 141 números del título Industria conservera, correspondentes al rango cronológico que va de 1934 a 1954. La colección completa de esta publicación, que en la actualidad sigue editando ANFACO-CECOPESCA, se custodia en el Museo ANFACO de la Industria Conservera de Vigo. Esta revista es fundamental para el estudio del sector de la conserva, que tanta importancia tuvo para la historia de la industria gallega.

Las monografías y folletos que se escogieron para digitalizar proceden todos de originales conservados en la Biblioteca de Galicia. En esta ocasión se digitalizaron 113 títulos, de los que 33 proceden del Fondo Abanca, incrementándose así los fondos accesibles del micrositio dedicado a esta importante colección bibliográfica que ya está disponible en Galiciana. Destacan los 7 ejemplares "post-incunables", libros impresos entre los años 1501 y 1520, que mantienen las características propias de los impresos del período incunable.

Ya dentro de la colección de patrimonio bibliográfico de la Biblioteca de Galicia, se escogieron 52 títulos de monografías y folletos, de los que cabe destacar los impresos entre los años 20 y 30 del pasado siglo, vinculados con las "Irmandades da Fala", como algunos ejemplares de las novelas cortas de la colección "Lar". Otro título destacado es Historia de la provincia de Lugo, escrito por Manuel Amor Meilán y editado en siete volúmenes entre los años 1918 y 1927. Otro grupo dentro de la sección de monografías, lo constituyen las primeras guías turísticas de Galicia, editadas a principios del siglo XX e ilustradas con interesantes fotografías y bellas ilustraciones de artistas como Francisco LlorénsLolita Díaz Baliño. Por último, y dentro también de la sección de monografías, destacamos los 28 títulos procedentes del Fondo Chamoso Lamas, ejemplares editados durante la Guerra civil española por el bando republicano.

Los materiales gráficos también fueron objeto de diitalización en este proyecto. Concretamente, se digitalizaron 23 carteles procedentes del Depósito Legal custodiado en la Biblioteca Pública de Vigo "Juan Compañel" y 81 postales conservadas en la Biblioteca Pública de Pontevedra. En cuanto a los carteles, destacan los que salieron del taller de M. Roel en Vigo. Esta imprenta hacía trabajos de gran calidad que atraían clientes de otros lugares de Galicia como Lugo, Marín, Pontevedra, Vilagarcía, etc. Algunos de estes carteles son autoría del artista Rafael Pozo Collado, del que poco sabemos, más allá de que utilizaba el pseudónimo "Carpo" y que desenvolvió su labor artística en la ciudad de Vigo. La ciudad olívica es la protagonista de la mayoría de estos carteles, representándose imágenes de fiestas tan populares como las del barrio de Bouzas o las del barrio del Berbés.

La ciudad de Vigo también protagoniza la mayoría de las imégnes representadas en las postale digitalizadas en este último proyecto de digitalización. Custodiadas en la Biblioteca Pública de Pontevedra, a través de estas postales se puede rememorar el aspecto que tenía la ciudad de Vigo a principios del siglo XX. El fuerte desarrollo industrial que caracterizó la historia de esta ciudad, hace que algunas zonas resulten casi irreconocibles, convirtiéndose así estas imágenes en importantes documentos históricos.